wtorek, 9 sierpnia 2016

Kolorowe Lato

~~
~~
Cześć i czołem!
Cały lipiec stanął u mnie pod znakiem turniejów- naprawdę, co z jakiegoś wróciłam, tylko przepakowałam walizkę i jechałam na kolejny. Fiuu, zmęczona jestem, ale nie żałuję ;) We wtorek wróciłam z Olsztyna, ostatniego "lipcowego" turnieju (ten akurat już o sierpień zahaczył, ale ćśś) i mam teraz trochę odpoczynku :D Wyskoczyłam więc z Luckiem na fotki. Kolorowe fotki. Nawet bardzo kolorowe bym powiedziała :D Natchnęła mnie ta parasoleczka, chciałam jej użyć już dawno temu, ale nie pasowała mi kolorystycznie do niczego. Więc dzisiaj zdjęcia są bardzo kolorowe, robione po południu i o zachodzie słońca, więc... jeszcze bardziej kolorowe :D




















Lucy ma rooogiii xD




Do następnego! Postaram się w tym tygodniu nacykać trochę na zapas i jakoś tego bloga ogarniać przez resztę wakacji, ale nic nie obiecuję ;w;

6 komentarzy:

  1. Jakie śliczne zdjęcia, a Lucy przeurocza <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Omójjeżu jak ja się za nią stęskniłam <3
    I za tobą też x)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze na co zwróciłam uwagę: jakie pomysłowe użycie loombandsów! XD Zdjęcia śliczne, zwłaszcza te w ostatniej części posta bo wyglądają jakby były robione o zachodzie, uwielbiam. ;3;
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza :3 Zapraszam do mnie ! http://dalowadolls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to rozczulające, Lucy ma podobne oczka do oczek Norci! Ciemne i po spojrzeniu ,,prosto" wyglądają, jakby lalka miała zeza ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;)